Egyedi Adatkezelési Tájékoztató
Magazin Centrum
mc.hu
A jelen adatkezelési tájékoztató a 679/2016 sz. Általános Adatvédelmi Rendelet és a Nemzeti Adatvédelmi Hatóság iránymutatásai nyomán készült.
A www.mc.hu címen elérhető Magazin Centrum a Central Médiacsoport Zrt. Kiadványainak előfizetésére szolgáló információs társadalommal összefüggő szolgáltatás, webáruház, amely mobilapplikációban is elérhető.
A Central Médiacsoport Kiadványok előfizetésére vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket a Central Médiacsoport Zrt. ELŐFIZETÉSI ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI és DIGITÁLIS ELŐFIZETÉSI SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI tartalmazzák.
A Magazin Centrum Adatkezelésére a Central Médiacsoport Zrt. Általános Adatkezelési Tájékoztatója vonatkozik azzal, hogy a könnyebb áttekinthetőség és a transzparencia kedvéért a weboldalra vonatkozó egyedi adatkezelési jellemzők ezen dokumentumban szerepelnek.
A jelen tájékoztató folyamatosan elérhető a https://www.mc.hu/tartalom/adatvedelem címen.
A tájékoztató alkalmazásának kezdete: 2020. január 20.
Magazin Centrum
Ügyfélszolgálat:
Cím: 1037 Budapest, Montevideo utca 9.; hétfőtől péntekig 10.00 és 16.00 óra között.
E-mail: elofizetes@centralmediacsoport.hu
Telefon: +36-1510-0888; hétfőtől csütörtökig 8.00 és 17.00 óra között, és pénteken 8.00 és 16.00 óra között.
Fax: +36-1437-1570
Elektronikus ügyfélszolgálat: http://ugyfelkapu.mc.hu/
Adatkezelő, üzemeltető: Central Médiacsoport Zrt.
Cím: 1037 Budapest, Montevideo u. 9.
Levélcím: 1872 Budapest
E-mail: info@centralmediacsoport.hu
Web: www.centralmediacsoport.hu
Telefon: +36 1 437 1100
Fax: +36 1 437 3737
Adószám: 25087910-2-41
Cégjegyzékszám: 01 -10- 048280
Bejegyző bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége: adatvedelem@centralmediacsoport.hu
Törvényes képviselő: Varga Zoltán vezérigazgató
Adatbiztonság: HTTPS protokoll titkosított adatátvitelhez.
A Central Médiacsoport Zrt. megbízásából a Webinform Consulting Online Kft. (1025 Budapest, Szépvölgyi út 176..) a T-Systemsnél (1087 Budapest, Asztalos Sándor út 13.) telepített, 24 órás őrzéssel védett szerveren tárolja a személyes adatokat.
Adat megnevezése
Adatkezelés célja
Adatkezelés jogalapja
Adatkezelés időtartama
Az előfizetés kedvezményezettje: személynév illetve cégnév, cégeknél szervezeti forma és kapcsolattartó neve.
Számlázási adatok: név, irányítószám, város, utca, házszám, emelet, ajtó, email cím, telefonszám, mobiltelefon szám.
Kézbesítési adatok: irányítószám, város, utca, házszám, emelet, ajtó, e-mail cím, telefonszám, mobilszám.
Előfizetett termék és annak periodicitása.
Az előfizetői szerződések megkötése és teljesítése, ezen belül: a szerződések nyomon követése, a megrendelt Kiadványok kézbesítése, a megrendelések teljesítése, kapcsolatfelvétel, a felhasználók személyre szabottabb kiszolgálása, reklamációkezelés, piackutatás megtervezése.
A szerződés megkötése és teljesítése (Általános Adatvédelmi Rendelet 6. cikk (1) bekezdés b) pont), más személy részére, ajándékba vásárolt előfizetés esetén az Adatkezelő jogos érdeke (Általános Adatvédelmi Rendelet 6. cikk (1) bekezdés f) pont).
Az adatok körét részben az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény határozza meg.
Előfizetői adatok: az utolsó előfizetési időszak lejártától számított 2 év az Előfizetési Általános Szerződési Feltételek 3.10 pontja szerint
Számlázási adatok: jogi kötelezettség teljesítése, az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvényen, a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény, a személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény
Név, irányítószám, város, utca, házszám, emelet, ajtó, email cím, előfizetett termék és annak periodicitása.
Az előfizetés élettartamával és meghosszabbításával kapcsolatos kommunikáció.
Jogos érdek.
Legfeljebb az előfizetés megszűnésétől számított 2év.
További adatok regisztrált felhasználók esetén felhasználói név, jelszó, az előfizetéssel és a teljesítéssel kapcsolatos egyéb adatok
A felhasználói fiók üzemeltetése (adatok menedzselés, megrendelések státusza, számlák, előfizetések adatai), kényelmi szolgáltatások.
Az érintett hozzájárulása.
Visszavonásig (regisztráció törléséig), élő előfizetés hiányában utolsó belépéstől számított 2 év.
Adat megnevezése
Adatkezelés célja
Adatkezelés jogalapja
Adatkezelés időtartama
név, cím, email cím, telefonszám
összhangban az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. §-a, valamint a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény 6. § (5) bekezdésével
közvetlen üzletszerzési célú megkeresés (direkt marketing, eDM, illetve hírlevél küldés)
az érintett hozzájárulása
a hozzájárulás visszavonásáig, illetve a hozzájárulás megerősítése hiányában legfeljebb 3 évig
3.1 A Central Médiacsoport az ügyfélszolgálatra érkező panaszokat, kérdéseket és kéréseket a beküldéstől számított 6 hónapig tárolja, majd törli a még folyamatban lévő ügyekben keletkezett levelezések kivételével. Amennyiben jogi igény érvényesítése merül fel az ügyben, annak érvényesítésére nyitva álló határidőn belül – jellemzően 5 év (lásd: 2013. évi V. törvénya Polgári Törvénykönyvről) – az adat megőrzésre kerül.
3.2 A telefonos ügyfélszolgálatra érkező hívásokat, amennyiben ahhoz a hívó fél hozzájárul, azaz nem szakítja meg a hívást azt erről szóló tájékoztatást követően, a Central Médiacsoport megbízásából a CallComm Zrt. fogadja és rögzíti (lásd 4. pont).
A kezelt adatok köre
telefonbeszélgetés (bejövő hívások), hívás pontos ideje, telefonszám, telefonbeszélgetésről felvett jegyzőkönyv (amennyiben annak felvétele szükséges)
Az adatkezelés célja
előfizetésekkel kapcsolatos ügyintézés, a fogyasztói megkeresések hatékony, magas színvonalú kezelésének biztosítása, panaszok kezelése
Az adatkezelés időtartama
a hozzájárulás megadásától számított legfeljebb 5 év
Az adatkezelés jogalapja
az érintett hozzájárulása
Amennyiben az érintett nem kíván hozzájárulást adni, az ügyfélszolgálatot e-mailben vagy postai levélben is megkeresheti a fentebb megadott elérhetőségeken.
Címzettek
Társaságunk a panaszról felvett jegyzőkönyvet (amennyiben szükséges) és a válasz másolati példányát a Fogyasztóvédelmi törvény 17/A. § (7) bekezdése szerint öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A hívásrögzítéssel kapcsolatos speciális érintetti jogok
A telefonbeszélgetést az érintett bármikor megszakíthatja, és bármikor, utólag is visszavonhatja a telefonbeszélgetés rögzítéséhez adott hozzájárulását, azaz kérheti a telefonbeszélgetés törlését. Ez esetben az adatkezelő a rögzített telefonbeszélgetést/hanganyagot törli és írásbeli jegyzőkönyvben rögzíti a beszélgetés lényegét (nem szó szerint). A jegyzőkönyv felvétrelére a telefonbeszélgetés tartalmának bizonyíthatósága érdekében kerül sor (pl. panaszkezelés). Ha a telefonbeszélgetés tartalma nem indokolja a jegyzőkönyv felvételét, a telefonbeszélgetés jegyzőkönyv felvétele nélkül tölésre kerül.
Az érintett, a kérelem benyújtására való jogosultság igazolása mellett, azaz hogy (a személyes adatokkal valóban összefüggésbe hozható a személye, a telefonbeszélgetésről írásban küldött megkereséssel kivonatot kérhet, amelyet 10 munkanapon belül bocsátunk a rendelkezésére egy alkalommal ingyenesen. Az ügyintézés egyedi azonosító kódja az a telefonszám, amelyről a hívást kezdeményezték, a hívás időpontjával kiegészítve. A telefonbeszélgetést kizárólag erre feljogosított személyek kezelik, hallgatják vissza. Az érintett a kivonatot kizárólag jogérvényesítési célra használhatja fel, tehát nem hozhatja nyilvánosságra. Törlési kérelem esetén, ha azt a beszélgetés tartalma indokolja, írásbeli jegyzőkönyvben rögzítjük az elhangzottak lényegét.
Név
Székhely
Tevékenység
Átadott adatok
Magyar Posta Zrt.
1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.
1. hírlap terjesztés, kézbesítés, reklamációkezelés
1. név, cím, előfizetett Kiadvány neve, előfizetett példányszám, előfizetés időtartama telefonszám, email
cím, kapukód
2. levél és csomagszállítás kézbesítés
2. név, cím
Drescher Kft.
1097 Budapest, Gyáli út 31.
nyomdai tevékenység (csekk kiküldés, közvetlen üzletszerzési célú levél kiküldése)
név, cím, előfizetett Kiadvány neve, előfizetett példányszám, előfizetési díj, előfizetés időtartama, telefonszám, email cím,
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
2351 Alsónémedi, GLS Európa u.2.
csomag szállítás, kézbesítés
név, cím, telefonszám
CallComm Zrt.
4400 Nyíregyháza, Derkovits u. 119.
telefonos ügyfélszolgálat
név, cím, előfizetett Kiadvány neve, előfizetett példányszám, előfizetési díj, előfizetés időtartama telefonszám, email
cím, kapukód,
Webinform Consulting Online Kft.
1025 Budapest, Szépvölgyi út 176.
weboldal üzemeltetése
Kiadvány előfizetés, regisztráció, előfizetői profil pontban írt valamennyi személyes adathoz hozzáfér.
Tárolt adatok
Adatkezelés célja
digitális magazinok olvasásánál ez alapján jön fel egyszer a tájékoztatás, hogy már mobilon is megnézheti
1 év
1, ami azt jelenti, hogy, ha igaz, akkor egyszer már megjelent a szöveg, és 1-be áll az értéke
felhasználói komfort növelése
jogos érdek
akcióra hívja fel a figyelmet a jobb alsó sarokban
munkamenet végéig
1-be áll, ha valaki lezárta
felhasználói komfort növelése
jogos érdek
ugyanez mobil nézetben
munkamenet végéig
1-be áll, ha valaki lezárta
felhasználói komfort növelése
jogos érdek
session azonosítót tárolja benne
munkamenet végéig
a szerver által generált session azonosítót tárolja
felhasználói komfort növelése
jogos érdek
Gemius mérés biztosítása
1000 nap
domain hash
forgalmi adatok rögzítése
jogos érdek
Google Analytics azonosító cookie
2 év
automatikusan generált numerikus azonosító
forgalmi adatok rögzítése
jogos érdek
Google Analytics mérés
30 perc
automatikusan generált numerikus azonosító
forgalmi adatok rögzítése
jogos érdek
Google Analytics mérés
munkamenet végén törlődik
automatikusan generált numerikus azonosító
forgalmi adatok rögzítése
jogos érdek
Google Analytics mérés
10 perc
egyszerre beküldhető kérések szabályozására szolgáló státusz
forgalmi adatok rögzítése
jogos érdek
Google Analytics mérés
6 hónap
automatikusan generált numerikus azonosító és forgalmi forrás, ha létezik
forgalmi adatok rögzítése
jogos érdek
Google Analytics azonosító cookie
2 év
automatikusan generált alfanumerikus azonosító
forgalmi adatok rögzítése
jogos érdek
Google Analytics azonosító cookie
24 óra
automatikusan generált alfanumerikus azonosító
forgalmi adatok rögzítése
jogos érdek
Central BT
érdeklődési alapú csoportokba besorolás
1 év
automatikusan generált numerikus azonosító
forgalmi adatok rögzítése
jogos érdek
Továbbá az alábbi doaminekről érkezik még cookie, melyekre a Central Médiacsoport Zrt.-nek ráhatása nincs: adnxs.com, bidswitch.net, criteo.com, doubleclick.net, facebook.com, google.com, googleadservices.com, openx.net, rlcdn.com, rubiconproject.com, yahoo.com
A látogatottság méréséhez használt cookie-kban tárolt adatok véletlenszerűen generáltak, nem társíthatóak egy adott felhasználóhoz. Ezeket az adatokat maximum 30 napig tárolja az üzemeltető.